? ??????????????Strawberry Fields? ????? ?? ???Rating: 4.3 (4 Ratings)??480 Grabs Today. 3041 Total Grabs.
??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Juicy Couture? ????? ?? ???Rating: 4.3 (42 Ratings)??468 Grabs Today. 7205 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Anima BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, February 5, 2011

summary january 2011 ^_^v

assalamualaikum.....
Sgt2 lme sbnrnye slpS entry aku yg trakhir...
Tp entry ni lain ckit dr entry2 yg lain dan mgkin akan berterusan... insyaallah...
Agaknye bersempena dgn maal hijrah yg aku sndri ta smpat nak smbut dgn korg2 smue.. kn?
Okeh... nice to see u ols again... ak harap korg2 smue ta lpekn aku n sntiase mnjd follower aku yg stie... k2?
Back to our story...
Skunk aku daa start sem 2... dAN sudaa agak lme sbenarnye... dkt sbln lbih dah....
Mgkin bz sgt smpai aku ta smpat na chill dgn korg smue... errmmm. Yeke?? Hehe...sbnrnye aku sngja mnyepikan dri... aku ta nak ganggu korg2 smue yg aku rse mmg sgt2 bz di awl thun neh... mcm aku jgk.. haha...
Kalu ta btul 2 sorry ye awop2 sume... aku pkai agak2 je....
And... ak tringin nak kongsi dgn korg 1 cerita...
Ermm.... cter ape yep????
Psl life aku utk sblan neh...
Byk sgt2 yg berlaku smpai aku rse bln neh brlalu bgtu cpt...
U see... tup2 dah akhir bln, n skunk da msk bln 2 pon kn??
Firstly aku na cter psl kwn2 aku yg sgt2 mmbntu aku... ermmm.. tanks ya ollss...
Family2 bru aku kt u neh mmg sgt2 sporting....
Smpai aku rse mcm xnk blik rumah....
Nk duk je kt cni smpai ble2...
Tp apekan daye....
Takdir tuhan... aku trikat dgn family aku yg sgt2 mmbahagiakan aku sejak aku lahir smpai skunk...
Aku blik jgk.... mse 2 mgu k dua slpas msknye sem2 neh...
Tp 2hri jep... mne dan aku nk lpaskn rndu.... ad la ckit... 2 pon mk aku sibuk keje .. siang kje kmas umaa org... mlm pulak kje dkt kdai mkn...
Mcm tu laa family aku... aku ta de la miskin sgt mcm org kt kampung2 tuh... cme mgkin sbb adik2 aku sume da bsar... mak aku bosan duk umaa... jd itulaa kjenye... lg pun mk aku da bse kje... itu yg ta lekat kt umaa.. dun wury beb.. aku still okeh lg neh... huhu..
Then aku blik kolej smle.... mnjalani khidupan siswi mcm bse.... n sgt2 bz dgn kuiz dan presentation... ta kisah la tu kan....
Yg mnriknye... kat u neh aku ad la kenan kt sorg mmat neh.... nmenye dirahsiakn... malu lol!
Aku ta tao die neh org pye... aku ta usha,... lgpon aku da ad boipren... so ta nak la over sgt... just na kwn2 je.... ermm... na djdikan cter... dan dpendekkan cter, aku thu la die ni dh brpnye dr kwn aku yg trust kt aku sgt2... yela.. mamat tu pon kapel sorok2.. kre aku untung la dpt jd vvip thu cter hot! 2... ermm... tape la... aku n die still kwn.. rhsie 2 ttp jd smpanan aku dan korg je tau.... he2.... kre aku trust kt korg gile baban la neh... huhu
Okeh, enough!
Ermm... ape ag aku naa cter r????
Mgkin mde neh kottt...!
Aku sgt2 MENYAMPAH dgn budax sem 1!!!!!
Kuang ajaa btoll... gram aku... nk je aku cabai2 mlut die neh....
Da tao otak ta bper bijak buat la pangai leklok sket... ini tak! Mnyakitkan hati org lg ade...
Urnmnnnpphh!!

dah..dah..
ape2 pon.. ak hepi sgt2 mnyibuk-an and mmbizikan dri aku kt cneh.. hahaha...


p/s : kdg2 tension gakkk... (ble xde ueett...) O.o

No comments:

Post a Comment