? ??????????????Strawberry Fields? ????? ?? ???Rating: 4.3 (4 Ratings)??480 Grabs Today. 3041 Total Grabs.
??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Juicy Couture? ????? ?? ???Rating: 4.3 (42 Ratings)??468 Grabs Today. 7205 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Anima BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, December 16, 2010

A little story ab0t us ^_^v

Cmat Mlm wt sume blogger...
lme daa ann aku x update blog...
aku neh bknnye jns yg kaya dgn idea pon.. kui.kui..
tp stlh dipikirin mao nulih ape...
then aku nekad nk nulih sal boipren akuh...
haha..
mmg la aku daa penah gtao korg sal die sblom neh ann??
tp xde ar detail...
just gtao gtu2 jep ann...
oke....
oleh krn kte msh lg dlm mode ber-knlan....
so aku decide nk knlkan korg one-by-one to all my family....


okeh... hrp korg enjoy aje lahhh.....
layannnnnnnn....


nme boipren aku neh HAZUAN BIN RONI...
nme die simple mimple jep....
aku pon pelik gak mle2 kapel nan die neh...
pnye laa zaman xbrpe moden neh ade lg nme cenggitu???
tatao laa aku....
tp aku xksh pon..... asal ade nme sudaa....
kehkeh....


(aku nk ltax gmbaa cni tp internet cm bongok.. uh!!)


ermmmm... ape agy ekk??
okeh...
cmne aku knal mamat neh ann??
wuhuuuu...
very2 long story doe...
tape2....
oleh krn korg  aku pendek-an....


cmneh cternye.....
brmula dgn kejatuhan zaman playgirl aku....
alaaaa.... budax bru form 2 bru nk bljar cntan2 la kte kan....
aku kapel ngan sorg mamat neh.....
cm ne aku ley kapel pon aku tatao...
nme pon playgirl ann???
nme die ABDUL SYUKOR...
hah!!!
ni lg sorg mamat nme pelik....
dux at dadong laa kte-kan....hehehe...
biol tol aku mse tuh.....
ske aty je kapel2 ...
okeh.....
next, ade 1 ary tu ktorg gadoo....
aku ingt lg tarikh tuh...
31/5/2007...
hahahahaha......
elok2 akhir bulan ann???

so,, tgah2 bosan giler xde org nk layan aku mesej....
yela... time tu tao msej2 jep... nk coll takot hbis krdit... kehkeh...
aku pon melncarkan strategy aku.... hahaha..
kes xbrpe naya neh... hahaha...
tao ape???
jeng...jeng....jeng....

aku curik nombor pakwe jep lam enset adik aku... keh..keh..keh..
aku amek la satu no neh.... aku lupe lak adik aku ltk nme ape mse tuh....
then aku msj...
hehe... ala2 nk ngorat....
pedulik hape aku perigi carik timba pon.... haha..
ade aku kesah....
yg penting hepi....


"samekom, boleh knlan x?"


chewahhhhhhhh... ayat.....
tp lme xbls...
aku agak mse tuh mamat neh dh tdo sbb mse tuh ade r dekat kul 11lebih....
aku bosan tunggu...
ingt nk surrender dh....
tp aku still hope mse tuh...
sblm tdo aku msj lg...


"xpelh kalu xsudi... gudnite..."


hahahaha...
ayat mcm setan....


aku xtgu lme....
ltk enset bwh bntal trus tdo...
mse tuh ade r dlm pukul 12...
ckit agy aku nk lena... ttbe.....


ahah!!
enset byik doe,,..
mamat tuh bg respon...
kuikui...


"wslam.. sape neh?"


hahaha....
dan seterusnya...
aku pon msj2 die....
konon2 ngadu le xde pkwe...
hahaha...
time tuh aku ase cm bangang giler ble diingatkan blik...
mcm suratan atao kebetulan lak...


chewahh...
die pon ngadu gak...
kesunyian...
bru ptus jgk...
hahaha...
dan-dan jep ann??


then...
lme aku msej....
smpai la kul 3pg...
die mntak kapel beb!!


ahahah...
aku neh pulak msh lg dlm mode plygirl...
trme je la....
bgai org mngntuk disorongkn bntal...
hahaha....
ne tao ley payung aku sket2...
nme pon playgirl ann???


okeh...
cm tuh la kesah kami...
smpai la sekarg....
1/6/2007..
aku igt smpai skunk....
dpt boipren yang mcm bangang tuh aku ase amat lah tidak sesuai dgan aku...
hahahahahaha....



ape??
xbrpe detail lg?????
tgalkan komen anda sbb aku mmg tatao ape yg memuaskn aty korg....
sorry beb...
others family next episode...
haha..
mcm drama lakk ann??




p/s : sile2 komen kt shoutbox... aku mmg tgh kering idea neh...^_^v

No comments:

Post a Comment